Brisbane en verder

24 juli 2014 - Brisbane, Australië

Weer even een update van de afgelopen dagen en een vooruit blik op de komende dagen.

De afgelopen dagen hebben we meer gezien van de omgeving. We zijn richting een stuk 'regen'woud geweest. Hier hebben we gigantische vleermuizen gezien en wat mooie vogels gehoord. Het weer wat prima, waarna we richting twee stadjes zijn geweest. Dit waren wat toeristische stadjes, wat erg leuk en gezellig was om te zien.

Woensdag hebben we warempel gewoon op het strand kunnen liggen! Het water was wel wat fris, dus we hebben alleen pootjegebaad. Mam is er wel in gaan liggen en heeft even gezwommen...

Gister was het dan zo ver; richting Brisbane. Hier hebben we ons campertje opgehaald. Laurine heeft de hele rit naar huis gereden en dit ging erg goed.

Vandaag begint het avontuur dan echt. We vertrekken met de camper richting Rainbowbeach, waar we dan nog een weekend met de familie doorbrengen. Zaterdag gaan Laurine en Henrietta een trip over Fraser Island maken. Als je dan toch in Australië bent kan je natuurlijk niet het grootste zandeiland van de wereld overslaan. Zondag willen we proberen richting Noosa te rijden over het strand met de 4wdrive van Klaasje en Richard. Vanaf maandag zal onze camper richting het noorden gaan, waar we rond Rockhampton afscheid zullen nemen van Oma, Klaasje en Richard.

Zodra we internet hebben zullen we jullie weer op de hoogte brengen.

1. Edith:
    25 juli 2014
    Hallo meisjes, jullie hebben weer heel wat gezien en gedaan en op naar het volgende avontuur!
    Ik geniet van jullie verhalen en van de prachtige foto's!
    Nou meiden, heel veel plezier tijdens jullie campertocht en een fijne veilige reis met z'n tweetjes!
    En tot de volgende internet verbinding ;-)
    Liefs, Edith
  2. Suus:
    26 juli 2014
    wat fyn dat jullie het zo goed hebben.. Veel rijplezier en tot snel!
    knuffel van Dora
  3. Yvonne:
    29 juli 2014
    Hey meiden, had al even niets gelezen maar heb vandaag een inhaalslag gemaakt. Ontzettend leuk om jullie verhalen te lezen.
    Ik wens jullie nog heel veel plezier en veilige kilometers en kijk uit naar de verhalen die nog komen gaan.
    Liefs Yvonne