Relax

3 augustus 2014 - Hamilton, Australië

Van vogelbekdieren op een berg, kangoeroes op het strand naar cocktails aan het zwembad. Wat maken wij een gave reis!

Nadat we uit Eungella, op de berg, zijn we naar Cape Hilsbourough vertrokken. Daar moesten we natuurlijk om 06.00 al uit bed om kangoeroes op het strand te checken. Heel speciaal natuurlijk. Vanuit Cape Hilsbourough zijn we naar Airlie Beach gereden, waar we heerlijk door het dorpje hebben geslingerd en in de lagoon hebben gezwommen. 's Avonds was er een soort kermis in Airlie Beach, dus daar hebben we nog even rond gekeken. Maar niet te lang, want vanmorgen was het weer vroeg.

Vanmorgen zijn we vanaf Abel Point Marina naar Hamilton vertrokken. Dat is een eiland wat deel uitmaakt van de Whitesunday islands. Heerlijk, de rust van een luxe resort! We hebben een rondje over het eiland gemaakt en de dierentuin bezocht om vervolgens prinsheerlijk aan het zwembad neer te ploffen. Aan het strand stond net te veel wind, maar als we vanaf het zwembad op stonden konden we de zee zien. En niet zonder succes: een walvis! Beter kan het niet worden denk je dan.

En toch werd het beter. Wat een heerlijk groot, zandloos, mooi bed staat er in die bungalow op ons te wachten! En wat een heerlijke maaltijden serveren ze in het restaurant! Welverdiende luxe na die camper. Helaas is morgen weer de harde realiteit en moeten we terug naar het vaste land...

1. Edith:
    3 augustus 2014
    Nou meiden, het is iedere keer genieten hoor van jullie ervaringen, de foto's en jullie reisavontuur leest lekker weg!
    Geniet met volle teugen van Down Under en een veilige reis verder!
    Kus, Edith
  2. Peter Latenstein:
    6 augustus 2014
    Dames, hoeveel miles hebben jullie al gereden met de camper ?
    Veel gezien en beleefd natuurlijk !
    Plezier nog daar in dat verre grote land !