Een verre rit.

30 juli 2014 - Samford Village, Australië

Daar zijn we weer!

Na een aantal dagen hebben we weer internet, dus we zullen jullie even een update sturen.

We zijn na het laatste bericht naar Rainbowbeach gegaan, waar we prachtig aan de kust hebben gestaan met onze camper. Maar een duin over en we zagen de zee. Meteen vroeg uit bed om de zonsopkomst te zien, maar helaas; het was bewolkt. Wel hele mooie kleuren. Het trok helaas niet bij, dus hadden we een bewolkte dag op Fraser Island. Dat was verschrikkelijk balen. Maar wij lieten ons niet tegenhouden en zijn gewoon in Laken Mackenzy gesprongen. Door de bewolking was het niet zo blauw als we het liever hadden gezien, maar het was alsnog kraakhelder gelukkig. Vervolgens zijn we nog door het bos wezen wandelen. Omdat we maar met 5 toeristen waren konden we langer van de dingen genieten. En we hadden de stoerste 4w bus! (foto's volgen later)

Zondag hebben we een rit over het strand richting Noosa gemaakt. Vanaf Rainbow Beach naar Noosa zijn de rotsen prachtig van kleur, vandaar de naam Rainbow!

Maandag is het avontuur dan pas 'echt' begonnen. Toen zijn Jet en Lau zelf verder gegaan. En hard gelijk. Dag 1 meteen even 400 km achter de kiezen! Erg leuk tussen de aussies gekampeerd om vervolgens weer een hele afstand af te leggen. Na twee dagen reizen zijn we vandaag in Mackay aangekomen, waar we meteen naar de toeristeninformatie zijn gescheurd en na anderhalf uur kwamen we daar met een planning voor de hele week weer uit.

Nu staan we op een berg met een prachtig uitzicht (ja, de foto's volgen). Morgen gaan we kijken of we het geluk hebben om vogelbekdieren te zien. Vrijdag richting een natuurpark aan het strand om daar te genieten. Vanaf zaterdag tot en met dinsdag staat alles in het teken van de Whitesunday eilanden. Spannend vooruitzicht dus!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Suus:
    30 juli 2014
    Klinkt super!! We kunnen niet wachten op de foto's.
  2. Suus:
    30 juli 2014
    Klinkt super!! We kunnen niet wachten op de foto's.
  3. Jolanda:
    31 juli 2014
    Leuk om weer wat te horen, en ik ben heel benieuwd hoe de komende week voor jullie wordt. Klinkt alsof jullie leuke plannen hebben!